Rabu, 20 Januari 2010

Dibawah Lindungan Ka'bah

SURAT DARI MESIR
Sahabat! Sudah saya terima surat sahabat yang terkirim dalam bulan yang lalu. Mula-mula saya sangat bersedih hati sebab semenjak kita bercerai di Jeddah, tak pernah saya menerima surat lagi daripada engkau. Tetapi setelah surat itu saya terima saya baca, hilanglah sedih dan duka saya, nyata bahawa engkau tidak melupakan saya. Maksudnya engkau terangkan itu, sangat saya setujui, itulah suatu maksud yang baik, sebab itu adalah suatu hikayat dan kejadian yang mendukakan hati dan merawankan fikiran, yang kerapkali benar terjadi di dalam lingkungan belia-belia kita.

ini adalah sepenggal cerita dari novel Dibawah lindungan ka'bah nah untuk lebih jelasnya download saja novelnya melalui link berikut ini :
Download

Tidak ada komentar:

Posting Komentar